آیت‌الله میرباقری: خون شهدا سبب عزت و افتخار کشورمان شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ثمره خون شهدا را خدا به‌ گونه‌ای قرار داده است که پرچم‌دار هستند، گفت: به برکت خون شهدا دین الهی احیا و مسلمانان دارای عزت شدند.
کد خبر: ۲۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ - 19April 2018

آیت‌الله میرباقری: خون شهدا سبب عزت و افتخار کشورمان شده استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید لطفی نیاسر که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین تمدن‌هایی که با یکدیگر درگیر هستند تمدن اسلام به رهبری ایران و تمدن غرب به رهبری آمریکاست.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا برای مقابله با کشورمان افزود: اگر می‌خواهیم بدانیم انقلاب اسلامی تا چه اندازه موفق بوده باید به میزان سرمایه‌گذاری آمریکا برای مقابله با کشورمان و انقلاب اسلامی توجه کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در طول سال‌های اخیر آمریکا هرچه بیشتر تلاش کرده است کمتر نتیجه گرفته است و انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است، آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نتیجه آن ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که سبب شده عربستان جبهه را از رو ببندد غلبه فرهنگی اهل‌ بیت (ع) است، دشمن تلاش می‌کند به مقابله با حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی بپردازد اما به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پس‌ازاینکه ما را وارد میدان مذاکره کردند جنگ سرد را آغاز کردند و فضایی در جهان ایجاد کردند که درگیری را در ظاهر بین آمریکا و روسیه نشان دهند.

آیت‌الله میرباقری با بیان اینکه ملت‌های ضعیف متوجه انقلاب اسلامی شده‌اند، ادامه داد: خوفی که ملت‌های مسلمان از آمریکا داشتند از بین رفته است، آمریکا به دنبال فروکاستن از انقلاب اسلامی است و تلاش کرد اقتدار جمهوری اسلامی را کاهش دهد اما موفق نشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هنگامی که ترامپ از اوضاع جهان گزارش می‌داد گفت رقیب ما چین و روسیه است و ایران کشور یاغی است، غرب‌گرایان معتقد هستند اسلام دارای ظرفیت برای مقابله با تمدن غرب نیست، ثمرات خون شهدا سبب شده تا اسلام بلندآوازه شود و جبهه کمونیست محو شود.

وی گفت: سیطره علم غربی و مکاتب مادی غرب بر فضای مادی شکسته شده است که این به برکت خون شهدا است، شهدا بیش از آنچه تصور شود سبب ترویج گفتمان انقلاب اسلامی شدند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ثمره خون شهدا را خدا به‌گونه‌ای قرار داده است که پرچم‌دار هستند، افزود: به برکت خون شهدا دین الهی احیا و مسلمانان دارای عزت شدند و هرکجا صحبت از قدرت است نام اسلام و جمهوری اسلامی و ایران وجود دارد.

آیت‌الله میرباقری خاطرنشان کرد: دشمن هیچ‌گاه باور نمی‌کرد جمهوری اسلامی تا مدیترانه پیش برود، تلاش آمریکا و غرب موضوعی را تغییر نمی‌دهد و از عزت و اقتدار کشورمان کم نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها