فرمانده سپاه استان سمنان:

لزوم رفع مشکلات با پرهیز از حاشیه‌ها و توجه به بطن مردم/ سپاه برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی آماده است

سردار «حسن حسن‌زاده» بر لزوم رفع مشکلات با پرهیز از حاشیه‌ها و توجه به بطن مردم تأکید کرد و گفت: سپاه اعلام آمادگی می‌کند تا با هم‌افزایی دستگاه‌ها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
کد خبر: ۲۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ - 20April 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه استان سمنان در سخنرانی خود در نماز جمعه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطرات شهیدان دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، گمنام و مدافعان حرم به نقش سپاه و بسیج با پشتیبانی آحاد مردم در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار دارد، همچون گذشته برای خدمت‌رسانی، رفع مشکلات رفاهی مردم، رونق اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و به‌ویژه تحقق شعار سال در کنار مردم، دستگاه‌ها، ادارات و نهادها باشد و با تمام توان، امکانات و ظرفیت برای تحقق این مهم اقدام کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: سپاه پاسداران اعلام آمادگی می‌کند تا با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

حسن‌زاده با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که مسؤولان اراده دارند تا در زمینه رفع مشکلات مردم اقدام کنند، افزود: با پرهیز از حاشیه‌ها و توجه به بطن مردم می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آسایش مردم در پرتو جان‌فشانی، ایثارگری و روحیه انقلابی‌گری مؤمنانه به دست آمده است و همین روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی در اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و صیانت از امنیت کشور در وظایف سپاه و بسیج تعریف شده است، اذعان کرد: پاسداران و بسیجیان انقلاب با تأسی از رشادت‌های حضرت امام حسین (ع)، با اثبات صدق و صداقت در گفتار و عمل با تقدیم شهیدانی در عرصه‌های مختلف زمانی، همچنان آماده‌اند تا در تمام عرصه‌ها با دشمنان داخلی و خارجی مقابله کنند.

حسن‌زاده بیان کرد: یکی از افتخارات سپاه این است که به‌موازات قدرتمندتر شدن و عزتمندتر شدن انقلاب، این نهاد بیشتر مورد بغض و کینه دشمنان قرار می‌گیرد و سپاه برخلاف آن‌هایی که از بوق و شادی دشمنان خشنود می‌شوند، اگر روزی مشاهده‌گر این موضوع شود باید در انجام مأموریت خود شک کند.

وی گفت: افتخار دیگر سپاه بهره‌مند شدن از حمایت‌ها و پشتیبانی آحاد مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها