سرهنگ حجت الله ناصرپور؛

شهید زنده لرستانی نسخه راه درست را به ما می دهد / سرکشی از جانباز 100 درصد لرستانی +تصاویر

سرهنگ حجت الله ناصرپور به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل جانباز 100 درصد لرستانی «سیدنورخدا موسوی» اظهار داشت: سیدنور خدا نسخه راه درست خود را به ما می دهد تا در پیچیدگی زمان گم نشویم.
کد خبر: ۲۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 21April 2018

شهید زنده لرستانی نسخه راه درست به ما می دهد / سرکشی از جانباز 100 درصد لرستانی +تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سرهنگ حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل جانباز 100 درصد لرستانی «سیدنورخدا موسوی»، ضمن عیادت و سرکشی از این جانباز 100 درصد، اظهار داشت: سیدنورخدا افتخار ملی است و هرگاه که به دیدار سید می آییم نسخه راه درست را به ما می دهد تا در پیچیدگی زمان گم نشویم.

سرهنگ ناصرپور در تقدیر از مراقبت شبانه روزی همسر این شهید زنده لرستانی، گفت: زحمات شما کمتر از حزن و اندوه، غم و غصه و پرستاری حضرت زینب کبری (س) نیست و شما پرچم‌ دار این خانه هستید که به این نورخدا و زیارتگاه مؤمنین خدمت می‌کنید.

گفتنی است «سیدنورخدا موسوی» ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۸۷ در منطقه «لارستان» واقع در استان سیستان و بلوچستان در مقابله با گروهک تروریستی ریگی حضور یافته و توسط این گروه از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار