مسئول سازمان بسیج کارمندان کرمانشاه:

هفته دفاع مقدس یادآور فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مسئول سازمان بسیج کارمندان کرمانشاه گفت: فعالیت هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه یادآور و موجب زنده نگاه داشتن این ایام می شود.
کد خبر: ۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷ - 22September 2014

هفته دفاع مقدس یادآور فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس بهزاد یاوری، مسئول بسیج کارمندان کرمانشاه، با بیان این مطلب اظهار داشت: ارتقاء روحیه شهادت طلبی، ایثار و دفاع مهمترین موضوعاتی است که با برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس به آنها می پردازیم.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس اقدام به فضاسازی برای رژه نیروهای مسلح پایگاه های بسیج شهرداری در سطح استان کرده ایم، افزود: با هماهنگی های انجام شده مقرر شد تا مدیران پیشکسوت و حاضر در دوران دفاع مقدس، برای خاطره گویی از آن دوران به مدارس اعزام شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی-ورزشی، تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام می شود.

یاوری افزود: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین بازدید از شیرخوارگاه بهزیستی استان در کنار برگزاری نشست های تخصصی روشنگری با موضوع مقابله با آسیب های مخرب دجال واره، برپایی ایستگاه صلواتی درمان، دیدار مدیران استانی و تعدادی از بسیجیان کارمند با فرمانده سپاه استان کرمانشاه و تجلیل از مدیران بسیجی فعال از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جلسات حلقه های شجره طیبه صالحین در این سازمان گفت: تکریم ارباب رجوع و مقابله با آسیب های اجتماعی دجال واره مهمترین موضوعات مطرح شده در این حلقه ها است.

وی، در ادامه با بیان این مطلب که حضور در کلاس های حلقه های شجره طیبه صالحین و نحوه مشارکت آنها از این طرح بستگی به ساختار سازمانی و اداری دارد، گفت: در کنار نشست های تخصصی حلقه های صالحین، نشستی را هم به حلقه مربیان صالحین اختصاص داده ایم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کرمانشاه، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: از زمان برگزاری طرح حلقه های شجره طیبه صالحین استقبال خوبی از آن شده است که قطعا در حوزه انتشار مباحث مطرح شده بی تأثیر نخواهد بود و امیدواریم برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس انجام می شود، بتواند در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار