دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با جانباز «عباسعلی گلوی»+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز جانباز، با جانباز «عباسعلی گلوی» در گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 22April 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و روز جانباز، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با جانباز 70 درصد «عباسعلی گلوی» در گرگان دیدار کرد.

در این دیدار جمشیدی اظهار داشت: امروز به مناسبت ایام نیکویی که در آن هستیم، بر خود لازم دانستیم که به حضور شما جانبازان گرانقدر عرض ادب و احترام داشته باشیم و خدمتگذار شهدا و شما جانبازانی باشیم که همچون حضرت عباس (ع) با از خودگذشتگی از حریم ولایت، اسلام و نظام و کشور جانانه دفاع کردید.

وی افزود: اگر ملت و کشور ایران و نیروهای مسلح ما عزتی دارند، اگر رهبر ما با قدرت و صلابت هرچه تمام‌تر در برابر استکبار جهانی ایستاده و مقابله می‌کند، قطعا به برکت وجود عزیزانی همچون شماست.

جمشیدی گفت: ما به عنوان سربازان کوچک ولایت و خادمین شهدا و جانبازان، منعکس کننده ایثارگری جانبازان، شجاعت فرماندهان و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس هستیم و در پی آن هستیم با جمع آوری اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس، تاریخ شفاهی رزمندگان و فرماندهان اخذ شده و در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود و به آیندگان منتقل شود تا نگذاریم دفاع مقدس تحریف و یا فراموش شود؛ لذا در این راه به همکاری شما عزیزان نیازمندیم.

در ادامه جانباز «عباسعلی گلوی» ضمن بیان خاطرات خود، نسل دوران دفاع مقدس را تربیت شده نسل انقلاب و امام راحل دانست و اظهار داشت: حضور جوانان مومن و انقلابی در عرصه دفاع از حریم و حرم اهل بیت نشان داد که نسل امروز ما چیزی از نسل انقلاب و دفاع مقدس کمتر ندارد، بلکه با آگاهی و اشرافیت و بصیرت و ولایتمداری وارد عرصه دفاع شدند.

وی افزود: مسئولیت شما در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بسیار بزرگ و پرثواب است چرا که رزمندگان و شهیدان کار حسینی کردند و شما با تلاشتان کاری زینبی می‌کنید.

جانباز «عباسعلی گلوی» در عملیات والفجر 4 در سن 19 سالگی با قطع پای راست به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها