جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

جهاد سازندگی در عرصه جنگ سخت عملکرد خوبی داشت

«جهانگیر انصاری» با تأکید بر اینکه جهاد سازندگی امتحان خود را در جنگ سخت پس داده است، گفت: انتظار داریم جهاد سازندگی هم در فضای غبارآلوده امروز و جنگ نرمی که دشمن راه‌اندازی کرده ورود پیدا کند و به میدان بیاید.
کد خبر: ۲۸۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ - 22April 2018

جهاد سازندگی در عرصه جنگ سخت عملکرد خوبی داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (یکشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با بیان اینکه رزمندگان جهاد سازندگی زحمات فراوانی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیده‌اند، اظهار داشت: هرگز فراموش نمی‌کنیم رانندگان لودر و بولدوزر را که گلوله دشمن مستقیم به پیشانی‌شان می‌خورد تا یک سنگر را بسازند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد سازندگی امتحان خود را در جنگ سخت پس داده است، افزود: انتظار داریم جهاد سازندگی در فضای غبارآلوده امروز و جنگ نرمی که دشمن راه‌اندازی کرده ورود پیدا کند و به میدان بیاید.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاطرات رزمندگان جهاد سازندگی در عملیات‌های مختلف از جمله «بیت‌المقدس» باید بازگو شود تا جوانان بدانند چه حوادثی رخ داده است.

انصاری از جهاد کشاورزی خواست در عرصه‌های فرهنگی در میدان حاضر شده و در گرامی‌داشت‌ها، نکوداشت‌ها، یادواره‌های شهدا و سایر برنامه‌های منتسب به این بزرگواران حضور داشته باشد و گفت: جهاد کشاورزی متعلق به حزب، گروه و جناح خاصی نیست و باید فراتر از این عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها