معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان:

ارتش و سپاه از هر زمان دیگری یکرنگ‌‌تر و نزدیک‌تر به هم هستند

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان گفت: ارتش و سپاه پاسداران همه دشمنان و ناآگاهانی را که می‌خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند، ناامید کردند.
کد خبر: ۲۸۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ - 23April 2018

ارتش و سپاه، از هر زمان دیگری یکرنگ تر و نزدیکتر به هم هستندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «محمدحسین عبدی» معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با اشاره به همزمانی تقریبی روز ارتش و سپاه در سال جاری اظهار داشت: ارتش و سپاه امسال در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی از هر زمان دیگری یکرنگ‌تر و نزدیک‌تر به هم هستند و با بصیرت خود، همه دشمنان و ناآگاهانی را که می‌خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند، ناامید کردند.

عبدی تصریح کرد: در ارتش فرماندهان مکتبی و انقلابی بسیاری داریم، ارتش با وجود اینکه سازمانی نظامی است، اما به شدت به فعالیت‌های فرهنگی مشغول است و مساجد ارتش از برجسته‌ترین مساجد شهری هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص فرهنگی ارتش استان گلستان خاطرنشان کرد: از بُعد فرهنگی امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که توانستیم رتبه اول فرهنگی در بین نیروهای مسلح در سال 95 و رتبه اول فعالیت‌های قرآنی در سال 96 را از آن خود کنیم.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با بیان اینکه طرح های مردمی در ارتش اجرایی می شوند، ابراز داشت: پادگان‌ها برای کسانی که دغدغه فرهنگی دارند و برای فعالیت‌های خود مخاطب جوان می خواهند به مثابه یک رودخانه عظیم و جاری است که با نظم منحصر به فردی که دارد ظرفیت بالا و فرصت مناسبی برای آنان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار