رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم:

نیازمند اقدامات اساسی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان هستیم/ مستند زندگی شهدا ساخته شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با بیان اینکه نیازمند اقدامات اساسی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان هستیم، گفت: زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۸۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 24April 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، «سید مرتضی اسماعیلی طبا» امروز در مراسم تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس که در نگارخانه شهید کلهری برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ شهادت باید به نسل جوان منتقل شود که در این زمینه نیازمند اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی مناسب هستیم.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با بیان اینکه زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد، تصریح کرد: در زمینه شهدا کوتاهی شده است و مستند و فیلم کم ساخته شده است که نیازمند اهتمام جدی هستیم تا نسل جوان را از زندگی و خصوصیات اخلاقی آن‌ها اگاه کنیم.
اسماعیلی طبا خصوصیات اخلاقی شهدا را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: متاسفانه ارتباط میان فرزندان و پدر و مادران کم شده است که این موضوع دارای آسیب‌های زیادی است، احترام به پدر و مادر رمز موفقیت شهدا بوده است که این موضوع باید الگوی نسل جوان باشد.
وی خاطرنشان کرد: ساخت مستند شهدا توسط دانشجویان باید به صورت جدی پیگیری شود و در این زمینه در دانشگاه علمی کاربردی آمادگی لازم جهت حمایت و همکاری لازم را دارد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها