آیت‌الله صافی گلپایگانی:

طلاب با تجهیز به سلاح علم در برابر هجمه دشمن علیه دین ایستادگی کنند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اساس دین و ایمان و ولایت مهدویت است گفت: طلاب با تجهیز به سلاح علم در برابر هجمه دشمن علیه دین ایستادگی کنند.
کد خبر: ۲۸۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 24April 2018

طلاب با تجهیز به سلاح علم در برابر هجمه دشمن علیه دین ایستادگی کنندبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از فعالان عرصه مهدویت که در بیت معظم‌له برگزار شد اظهار داشت: این اعیاد بزرگ و بسیار پراهمیت را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که همه تحت عنایات ائمه (ع) به ویژه حضرت ولی عصر(عج) بیش از پیش به مقامات علمی و عملی نائل شوید، قدر این مجموعه‌ها را بدانید و خداوند را بر این نعمت و توفیق شاکر باشید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اساس دین و ایمان و ولایت مهدویت است گفت: موضوع ولایت حضرت ولی عصر(عج) مسأله‌ای بسیار با اهمیت است همه باید در این مقام باشیم که این مطلب هر چه بیشتر در بین مردم ترویج شود و همیشه باید یاد آن حضرت باشیم و مردم را با یاد ایشان مأنوس کنیم.

وی افزود: استاد اعظم ما آیت‌الله بروجردی به طلابی که برای تبلیغ می‌رفتند توصیه می‌کردند که در همه حال به یاد حضرت باشند و به مردم هم توصیه کنند که در همه حالات یاد حضرت مهدی (عج) فراموش نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با قرائت اشعاری مهدوی که در کودکی آن‌ها را می‌خواند بیان کرد: صاحب اصلی همه و حوزه‌ها وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) است و هر کس به گونه‌ای خود را به خدمت حضرت ملازم کند و مردم را بیشتر با این فرهنگ آشنا کند عبادتی انجام داده است که بالاتر از آن، عبادتی نیست.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به هجمه دشمنان علیه معارف دین به ویژه مهدویت، افزود: همه به ویژه حوزویان باید خود را مجهز به سلاح علم و عمل کنند تا بتوانند در مقابل این هجمه‌ها از دین و معارف مکتب دفاع کرده و همیشه آماده پاسخگویی به شبهات باشند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: مباحث مهدویت در حوزه‌های علمیه باید در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و به عنوان یکی از دروس اصلی، مطرح شود و کتاب‌های معتبر مهدوی به عنوان کتاب درسی مورد استفاده طلاب و فضلا معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: توفیقاتی که برای انسان در احیای امر حضرت به دست می‌آید نشأت گرفته از توجهات خداوند و حضرت ولی عصر(عج) است این توفیق را به هر کسی نمی‌دهند باید قدردان آن بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها