نمایش عزت و اقتدار (11)/ امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

هر پرنده‌ای بدون ارائه طرح پرواز وارد آسمان ایران شود مجبور به فرود خواهد شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: هرپرنده‌ای بدون طرح پروازی وارد آسمان ایران شود، به او اخطار خواهیم داد و در صورت عدم تمکین آن را مجبور به فرود خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ - 22September 2014

هر پرنده‌ای بدون ارائه طرح پرواز وارد آسمان ایران شود مجبور به فرود خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم امام خمینی (ره) در جمع خبرنگار، با اشاره به دستاوردهای جدید پدافند هوایی اظهار کرد: برخی از دستاوردها که از دهم شهریورماه تا به امروز رونمایی شده بود، در مراسم امروز به نمایش درآمد.

وی اضافه کرد: از جمله دستاوردهای به نمایش درآمده در رژه امروز میتوان به رادار کیهان، رادار آرش و سامانههای موشکی تلاش یک، دو، سه اشاره کرد.

امیر اسماعیلی در ادامه با تاکید بر اقتدار قرارگاه پدافند هوایی ارتش، تصریح کرد: هرپرندهای بدون طرح پروازی وارد آسمان ایران شود، به او اخطار خواهیم داد و در صورت عدم تمکین آن را مجبور به فرود خواهیم کرد.

اسماعیلی با اشاره به موشکهای بهکارگرفته شده در سامانههای پدافندهی گفت: از موشکهای متنوعی در سامانههای پدافندی خود نظیر سامانه تلاش استفاده کردهایم که میتواند اهداف را در ارتفاع پست، متوسط و بلند مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار