«رسول حق‌جو» خبر داد؛

اکران فیلم حوزه دفاع مقدس در جشنواره بین‌المللی فیلم «کن»

فیلم کوتاه «گاو»، تازه‌ترین اثر «رسول حق‌جو» که به حوزه کودک و دفاع مقدس تعلق دارد، به عنوان نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم کن ٢٠١٨ به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۲۸۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 26April 2018

راهیابی فیلم حوزه دفاع مقدس خوزستان به جشنواره بین المللی فیلم کنبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، فیلم کوتاه «گاو» به نویسندگی و کارگردانی «رسول حق‌جو» و تهیه‌کنندگی «شکوه کرپی» به عنوان نماینده ایران به جشنواره فیلم کن راه پیدا کرد.

«رسول حق‌جو» امروز (پنج‌شنبه) ضمن حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: ان‌شاءالله به‌زودی راهی فرانسه می‌شوم تا شاهد اکران این فیلم ارزشی در این رویداد بین‌المللی باشم.

وی افزود: فیلم کوتاه «گاو»، تازه‌ترین اثر من که به حوزه کودک و دفاع مقدس تعلق دارد، به عنوان نماینده ایران در هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن ٢٠١٨ به نمایش درخواهد آمد.

حق‌جو ادامه داد: این فیلم کوتاه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و همچنین تیپ زرهی حضرت حجت (عج) به تصویر کشیده شده است و همچون دیگر آثار من به مقوله جنگ تحمیلی از زاویه‌ای دیگر می‌پردازد و امیدوارم که در مجامع بین‌المللی مورد توجه قرار بگیرد تا همه دنیا شاهد صلح، دوستی و مظلومیت مردم ایران قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار