ترامپ: نظر ماکرون را درباره ایران و برجام تغییر داده‌ام

رئیس جمهور آمریکا گفت: نظر رئیس جمهور فرانسه را در مورد توافق هسته‌ای با ایران عوض کرده است.
کد خبر: ۲۸۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ - 26April 2018

ترامپ: نظر ماکرون را درباره ایران و برجام تغییر داده‌امبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: به نظرم، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه پس از سفر به آمریکا، نگاه بسیار متفاوتی نسبت به برجام خواهد داشت و این موضوع اهمیت دارد.

ترامپ در مورد سفر ماکرون به آمریکا گفت: این سفر دستاوردهای زیادی داشت و بیش از آنچه هرکسی می‌داند، دستاوردهایمان را خواهید دید. نظر ماکرون درمورد برجام تغییر کرده است.

وی افزود: رئیس‌ جمهور دولت قبلی آمریکا توافق وحشتناکی را با ایران امضا کرد، و ۱۵۰ میلیارد دلار، که ۱.۸ میلیارد دلار آن نقد بود، به آن‌ها پرداخت کرد و این مسئله غیر قابل تحمل است.

رئیس جمهور فرانسه چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت:‌ نمی‌دانم رئیس‌جمهور آمریکا چه تصمیمی می گیرد اما به نظرم، او به دلایل داخلی از این توافق خلاص خواهد شد.

ترامپ در مورد موضوع کره شمالی نیز گفت: در مسئله کره شمالی داریم خیلی خوب عمل می‌کنیم، خواهیم دید که چه می‌شود. اولا، من مثل اوباما نیستم که جان کری، که بدترین مذاکره‌کننده‌ است را برای توافق هسته‌ای بفرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها