به مناسبت هفته دفاع مقدس

15 فیلم سینمایی به روی آنتن شبکه تبرستان مازندران می‌رود

15 فیلم سینمایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به روی آنتن شبکه تبرستان مازندران می‌رود.
کد خبر: ۲۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ - 22September 2014

15 فیلم سینمایی به روی آنتن شبکه تبرستان مازندران می‌رود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، ویژه برنامههای صدا و سیمای مازندران در هفته دفاع مقدس به روی آنتن میرود.

ویژه برنامه سیمای شبکه تبرستان با عنوان «معبری به آسمان» به تهیهکنندگی مهدی وحیدی، هر شب در ایام دفاع مقدس از ساعت 19:15 به مدت 70 دقیقه با بخشهای تالار گفتوگو با خانواده شهدا، ناگفتههای دفاع مقدس از زبان فرماندهان، روایتگری نو رویشهای جدید انقلاب، پخش فیلمهای کوتاه حوزه دفاع مقدس و معرفی شهدای گمنام دانشگاههای مازندران از محل بارگاه شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس به صورت زنده پخش میشود.

پخش مستند 30 دقیقهای با عنوان «آتش و آیینه» با موضوع نقش صدا و سیمای مازندران در دوران دفاع مقدس به تهیهکنندگی عباس زارع و کارگردانی ایرج فلاح از دیگر برنامهها است.

واحد تامین سیمای تبرستان نیز 15 فیلم سینمایی همانند به کبودی یاس، پایگاه جهنمی، سحرگاه پیروزی، شب شکاف، بوسیدن روی ماه، پرواز در شب، سما در آتش، گذرگاه، سجده بر آب، خداحافظ رفیق، زخم شانه حوا، همپای آب، پیک نیک در میدان جنگ و سفر بر مدار آفتاب را برای این هفته تدارک دیده است.

مستندهای «رسانه و جنگ»، «رمز و رزم»، «دژهای فرو ریخته»، «کرمانشاه در جنگ»، «ملا خدیجه یک خروس داشت»، «آوایی مرا میخواند» و کلیپها و سرودهای دفاع مقدس از جمله برنامههایی است که سیمای شبکه تبرستان برای این ایام در نظر دارد.

در بخش رادیو هم شبکه تبرستان با پخش برنامههایی متناسب با حال و هوای این ایام در خدمت شنوندگان خود خواهد بود.

ویژه برنامه «سالهای همدلی» به تهیهکنندگی رمضان کریمینیا با حضور مهمانانی از قشرهای مختلف هر روز از ساعت 15:15 به مدت 50 دقیقه پخش میشود که معرفی سایتها و پایگاههای اطلاع رسانی در حوزه دفاع مقدس یکی از بخشهای آن است.

«الفبای ایثار» به مدت 30 دقیقه به بحث و بررسی علل و رخدادهای جنگ تحمیلی میپردازد که زمان پخش این برنامه پنجشنبه ساعت 12:30 است.

«شکوه عشق» نام برنامه دیگری است که چهارشنبه ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه با موضوع بررسی و روایت ایثار و حماسه شهرهای مختلف مازندران از زبان فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس از رادیو تبرستان پخش میشود.

پخش نمایشهای رادیویی «آن مرد در باران رفت» از روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 23 به مدت 30 دقیقه، «چابکسوار» روز جمعه ساعت 23 به مدت 30 دقیقه، سکوت روز شنبه ساعت 23 به مدت 30 دقیقه و نمایش آدینه با عنوان «یونس بر لب آب» از ساعت 12:30 به مدت30 دقیقه از دیگر برنامههای رادیو مازندران است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار