با حضور خانواده شهدا از 15 استان کشور؛

کنگره ملی تجلیل از «شهدای جوان» مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم گفت: کنگره ملی تجلیل از شهدای جوان مدافع حرم در قم با هدف تبیین جایگاه شهدا و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های آنان در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ - 28April 2018

کنگره ملی تجلیل از «شهدای جوان» مدافع حرم در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، «علی پارسانیا» امروز در کار گروه اجتماعی فرهنگی در جمع دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم، اظهار داشت: کنگره ملی تجلیل از شهدای جوان مدافع حرم با هدف تبیین جایگاه شهدا و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های آنان در 15 استان کشور در قم برگزار می‌شود. وی از برنامه‌های مختلف از جمله همین کنگره برای ایام تابستان برای جوانان قمی خبر داد و افزود: بنیاد شهید، سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما، بسیج و شهرداری در این امر با سازمان ملی ورزش و جوانان استان قم مشارکت دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم گفت: : اشعار و آثار هنری برای کنگره ملی تجلیل از شهدای جوان مدافع حرم از سراسر کشور جمع‌آوری می‌شوند و برگزیده‌های آن در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در زمستان 97 اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار