استاندار البرز:

همه موظفیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیم

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز در حوزه جوانان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، گفت: همه موظف هستیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۲۸۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 28April 2018

همه موظفیم برای جوانان البرز شغل ایجاد کنیمبه گزارش دفاع پرس از کرج، محمدعلی نجفی در مراسم گرامیداشت  ولادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان که عصر امروز در سالن نژاد فلاح کرج، برگزار شد، اظهار داشت: باید با جوانان صادقانه رفتار کرد و آنها را مورد حمایت قرار داد.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان استان البرز در حوزه‌های مختلف‌ افزود: البرز از حیث تنوع اقوام و قومیت‌ها استانی ویژه  و با ظرفیت است که باید از این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها بهره‌گیری شود.

استاندار البرز با بیان اینکه همه موظفیم برای جوانان شغل ایجاد کنیم، بیان کرد: اعتقاد من این است که باید از ظرفیت سمن‌های استان البرز  استفاده شده و آنها باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کشور متعلق به شما جوانان است، گفت: در حال حاضر شرایط توسعه استان البرز فراهم شده و نمی‌خواهیم شعارگونه رفتار کنیم.

نجفی با بیان اینکه در بحث رونق تولید و اشتغال همه فرمانداران و مسئولان بسترهای امید آفرینی را فراهم کرده‌اند، عنوان کرد: مدیران شما در استان البرز از سحرگاه تا شامگاه مشغول به‌کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار