حجت‌الاسلام کلانتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اجرای برنامه‌های دفاع مقدس باید در جامعه بیشتر شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچقدر برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در جامعه رواج یابد، شناخت مردم از شهدا بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 29April 2018

اجرای برنامه‌های دفاع مقدس باید در جامعه بیشتر شود

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،  درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و عمل کردن به وصایای شهدا اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند، نماد اقتدار، ایثار و مجاهدت در راه خدا هستند.

وی با بیان اینکه شهدا با فداکاری خود به انقلاب اسلامی ایران و مردم عزت و عظمت بخشیدند، افزود: وظیفه‌ی امروز ما این است که این فرهنگ را در جامعه رشد دهیم و زیبایی‌های این فرهنگ را برای جوانان ترسیم کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شهدا  را گوهران تابناکی خواند که به مثابه چراغ هدایت برای بشریت عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهدا مصداق بارز و کامل از خودگذشتگی هستند که جان خود را برای دفاع از کیان مملکت و اسلام و ولایت فدا کردند.

حجت‌الاسلام کلانتری ادامه داد: هرچقدر این تجلیل‌ها و برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در جامعه رواج یابد، شناخت مردم از شهدا بیشتر می‌شود و مسئولان نیز باید این فرهنگ نیکو را گسترش دهند.

وی تصریح کرد: شهدا چیزی برای خود نمی‌خواستند و فداکاری آنان برای دین و مملکت بود که باید از آن بخوبی درس گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز جای خالی فرهنگ شهادت در جامعه احساس می‌شود، گفت: منیت‌ها زیاد شده و بسیاری از کارها و اعمال مورد رضای خداوند و در راستای مسیر حرکت شهدا نیست.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار