نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر:

نباید از نقش بی‌نظیر خانواده شهدا در تربیت مردان الهی غافل شویم/ لزوم توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا

حجت‌الاسلام معزی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «رضا سنجرانی» گفت: دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهیدان علاوه بر دلجویی از آنان سبب یادآوری روحیه ایستادگی و شجاعت شهدا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ - 29April 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی در دیدار با خانواده شهید امدادگر مدافع حرم «رضا سنجرانی» با تقدیر از روحیه مقاومت و ایستادگی شهیدان مدافع حرم به منظور دفاع از ارزش‌های دین و اسلامی افزود: از همان ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توطئه‌هایی علیه نظام همچون جریان‌های کودتا، جنگ‌های خیابانی و هشت‌سال جنگ تحمیلی بر کشور ما وارد شد، لیکن آنچه که موجب شد همه توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شود، شجاعت‌ها، گذشت‌ها و همین روحیه دفاعی و رزم‌آوری مردم است.

نباید از نقش بی‌نظیر خانواده شهدا در تربیت همچین مردان الهی غافل شویم/ لزوم توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا

نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر با یادآوری این نکته که نباید از نقش بی‌نظیر خانواده‌های شهدا به واسطه‌ تربیت چنین فرزندانی که برای حراست از اعتقادات و دین از جان خود گذشتند غافل شد، افزود: دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهیدان علاوه بر دلجویی از آنان سبب یادآوری روحیه ایستادگی و شجاعت شهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام معزی در پاسخ به همسر شهید امدادگر مدافع حرم رضا سنجرانی، مبنی بر این‌که «همسر من به آرزوی خود رسیده است» اظهار داشت: این بیان، بزرگترین روحیه فداکاری است و نشان می‌دهد که شهیدان مدافع حرم، با درکی صحیح و هدفی خطیر در برابر صهیونیسم بین‌المللی ایستاده‌اند.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال‌احمر در پایان افزود: اجر و پاداش این شهید در نزد خدا محفوظ بوده و یقیناً شما نیز با دعای خیر او زندگی شایسته و خوبی خواهید داشت.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها