حجت‌­الاسلام محمدحسنی:

شبکه فرماندهی در ارتش سرمایه­‌های ولایت هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شبکه فرماندهی در ارتش سرمایه‌ه­ای برای ولایت هستند. ارتش امروز یک ارتش به تمام معنا ولایی است.
کد خبر: ۲۸۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 29April 2018

شبکه فرماندهی در ارتش سرمایه­ های ولایت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز با آیت الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.

حجت‌­الاسلام «محمدحسنی» در این دیدار اظهار داشت: من جوانیم را در ارتش گذراندم و با ارتش بزرگ شدم و روزهای سخت و دشواری را در کنار نیروهای ارتش سپری کردم، لذا از خدمت در جمع ارتشیان لذت می‌برم.

وی افزود: هر چند که در ارتش در رژیم گذشته نیز عناصر مؤمن و متعهد فراوان بودند، اما امروز ارتش به معنای واقعی متحول شده و ایران اسلامی از یک ارتش کاملاً مردمی، مکتبی و انقلابی برخوردار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر‌نشان کرد: توفیقات ارتش مرهون هدایت­ های نمایندگان ولی­ فقیه در مراکز استان‌ها است که در خراسان رضوی نیز رهنمون­ های حضرتعالی برای کارکنان و فرماندهان این نیرو راه گشا بوده است.

محمدحسنی در بخش پایانی سخنانش به حضور فرماندهان خودساخته در بدنه ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شبکه فرماندهی در ارتش سرمایه ­ای برای ولایت هستند. ارتش، امروز یک ارتش به تمام معنا ولایی است. نظیر سرلشکر «موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، کم نیستند و در تمامی رده ­ها و نیروهای چهارگانه ارتش، فرماندهان خودساخته و متعهد حضور دارند.

علم‌الهدی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: ارتش در مشهد یک سابقه درخشانی دارد و از فرماندهان متدین و ولایی برخوردار است.

وی افزود: در راستای وحدت بین نیروهای مسلح، ارتباط تنگاتنگ بین سپاه و ارتش قابل توجه است و این واقعیت، در ادوار مختلف فرماندهی در این دو نیرو دیده ­شده است. در ارتباط بین نیروهای مسلح به خصوص سپاه و ارتش غیر از هماهنگی، صمیمتی وجود دارد که خاصیت ولایی و انقلابی بودن این دو نیرو است که جمع شدن و وحدت آنها را به همراه دارد. هیچ قدرت و تلقین سویی نمی‌­تواند خللی در این اتحاد و همدلی ایجاد کند و بین آنها فاصله بیندازد که این صمیمیت در استان خراسان رضوی بسیار مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در جریان رویدادهای سیاسی که در سال­ های اخیر در کشور رخ داد حتی یک مورد گرایش کارکنان ارتش جمهوری اسلامی که در استان خراسان رضوی انجام وظیفه می­‌کنند و یا حتی خانواده‌­های آنها به جریانات سیاسی ضد نظام گزارش نشده و این نشان از تلاش‌­های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جهت بصیرت­ افزایی نیروهای ارتش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار