در جلسه کمیته بانوان و دفاع مقدس استانداری هرمزگان مطرح شد؛

بانک اطلاعاتی بانوان رزمنده و ایثارگر هرمزگان تهیه می شود

جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس به دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان و میزبانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با دستور کار سالگرد سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 29April 2018

بانک اطلاعاتی بانوان رزمنده و ایثارگر هرمزگان تهیه می شودبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با حضور مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری در محل آن اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه که به دبیری سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس هرمزگان و با حضور نمایندگانی از ادارات و دانشگاه ها در محل سالن جلسات دفتر امور بانوان استانداری هرمزگان تشکیل شده بود ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه در خصوص برنامه های سوم خرداد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

«زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در جمع اعضای جلسه اظهار داشت: جایگاه دفاع مقدس در جامعه و به خصوص خانواده ها بسیار مهم است و ما می توانیم از تأثیر گذاری آن در روابط خانوادگی و رفع مشکلات اجتماعی استفاده کنیم.

برپایی پیاده روی خانوادگی، برگزاری دوره آموزشی راویان خواهر، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران و همچنین تهیه بانک اطلاعاتی بانوان رزمنده استان از مصوبات این جلسه بود.

در پایان ، زینب سرخیلی به عنوان دبیر کمیته زنان و دفاع مقدس و همچنین مسئول دفتر سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار