حجت الاسلام محمدحسنی:

حمایت از کالای ایرانی ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری گفت: حمایت از کالای ایرانی ریشه حل خیلی از مشکلات اقتصادی ماست.
کد خبر: ۲۸۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ - 29April 2018

حمایت از کالای ایرانی ریشه حل خیلی از مشکلات اقتصادی ماستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با کارکنان گروه 444 پدافند غیرعامل مشهد اظهار داشت: تحولات بسیار امید بخشی در راستای ارتقاء سطح معیشت کارکنان ارتش در حال تحقق است.

وی افزود: فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش بویژه امیر سرلشگر موسوی فرمانده محترم کل ارتش، مجدانه در پی ارتقاء سطح معیشت کارکنان هستند. خوشبختانه همکاری و صمیمیت فوق‌العاده‌ایی میان فرماندهان نیروها و فرمانده‌ی کل وجود دارد که این امر موجب تسهیل و تسریع در امور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری که فرمودند، هیچ مشکلی نیست که به دست خودمان حل نشود، ادامه داد: بر اساس فرمایش معظم در ارتش هم هیچ مشکلی نیست که به دست فرماندهان ما حل نشود. تنها لازمه‌اش اراده است که این اراده، تدبر و روشن‌بینی در راس ارتش وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 97 تصریح کرد:برای پیشرفت چرخه‌ی اقتصاد باید از رفتن به سمت کالاها و محصولات خارجی‌ایی که مشابه داخلی دارند سخت پرهیز کرد. ما مردمی انقلابی هستیم و انقلاب هم دشمن دارد. برای این که بتوانیم روی پای خود بایستیم باید نان از دست خودمان بخوریم نه این که نان را از دست دشمن بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی تصریح کرد: یکی از ریشه‌ای‌ترین مشکلات اقتصادی ما تکیه بر مصرف کالاهای خارجی است که مشابه داخلی دارند، زمانی که ما از کالای ایرانی حمایت نمی‌کنیم جوانان ما بیکار شده، افسرده می‌شوند، در تحصیلات و ازدواج آن ها تاثیر منفی می‌گذارد و در آخر آرام آرام بستر آسیب‌های اجتماعی مهیا می‌شود. ما باید به این مساله ایمان بیاوریم که دشمنان ما خوبی ما را نمی‌خواهند، آن‌ها با تحمیل کردن کالاهای نامرغوب خود به ما تنها به فکر سود خود و ضرر ما هستند.

وی با تشبیه وضعیت کنونی کشورمان به صدر اسلام، اضافه کرد: امروز اسلام به آیینی جهان‌شمول تبدیل شده و پیغمبر اسلام(ص) محبوب‌ترین رهبر در میان مردم جهانست. مساله اینست که پیامبر این پیروزی‌ها را رایگان به دست نیاوردند،جنگیدند ، شهید دادند ، تحریم شدند و در برابر تمام شرایط ناخوشایند ایستادند. خداوند نیز چون قول داده است هرکس در راه او تلاش کند اجرش را خواهد داد پیامبر را به نهایت نصر رساند. هر کس در راه خدا صادقانه گام بردارد خداوند او را بالا می‌برد و پیروز می‌گرداند، دشمنانش را هم مفتضح می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان در خصوص مقاومت دربرابر مشکلات گفت: پیامبر (ص) و امتش مقاومت کردند و با شرایط موجود سازش نکردند و کنار نیامدند، اصلا مگر سازش با دشمنان جز ضرر، فایده‌ی دیگری هم دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها هشدار داده اند که این آمریکا زیر دستکش مخملین خود مشتی چدنی دارد. حالا این موضوع ثابت شده است، دنیا بداند که آمریکا بدعهدست و نمی‌توان به او اعتماد کرد. این که نمی‌توان با این آمریکایی‌ها هم‌پیمان شد تنها یک پیامد دارد، این که باید روی پای خودمان بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها