آیین اختتامیه جشنواره داستان‌نویسی دفاع مقدس برگزار می‌شود

آیین اختتامیه جشنواره «بوی خاک» روز پنج‌شنبه (20 اردیبهشت‌ماه) از ساعت 15 الی 17، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 30April 2018

آیین اختتامیه جشنواره داستان نویسی دفاع مقدس «بوی خاک» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره داستان‌نویسی دفاع مقدس «بوی خاک» برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف گرامیداشت و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسه هشت سال دفاع مقدس، شناخت و پرورش استعداد‌های گمنام، گشودن عرصه‌های جدید برای نویسندگان جوان و خلق آثاری با رویکرد خلاقانه در حوزه دفاع مقدس برگزار شده است.

جشنواره «بوی خاک» علاوه بر استقبال نویسندگان حرفه‌ای با اقبال فراوانی از سوی نویسندگان نوجوان و جوان خلاق و صاحب قلم مواجه شده است.

خاطرنشان می‌شود، جشنواره «بوی خاک» در بخش «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» فراخوان داده بود که پس از جمع‌آوری آثار و انجام مراحل مختلف داوری، در آیین اختتامیه جشنواره برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

داوری آثار بزرگسال را آقایان دکتر محمد حنیف (سرداور)، علی‌اصغر شیرزادی و کامران پارسی نژاد و در بخش کودک و نوجوان را آقایان محمدرضا یوسفی، یوسف قوجُق و خسرو باباخانی بر عهده داشتند.

بنا بر این گزارش، آیین اختتامیه جشنواره بوی خاک روز پنج‌شنبه (20 اردیبهشت) از ساعت 15 الی 17، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن شبستان، راهروی 11/2، غرفه چهار (غرفه انتشارات علمی و فرهنگی) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار