از سوی حجت‌الاسلام آل‌هاشم؛

تندیس جشنواره جوان تقدیم پدر شهید «زوارجنتی» شد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تندیس جشنواره جوان را به پدر شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ - 30April 2018

تندیس جشنواره جوان تقدیم پدر شهید «زوارجنتی» شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌‌الاسلام‌ سید محمد علی آل هاشم در دیدار جوانان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه ارتقا سطح علمی، تذهیب و ورزش سه رکن اصلی تربیت اسلامی است، اظهار داشت: آینده بانشاط، سربلند و مقتدر ایران اسلامی با اعتماد به جوانان میسر است و در این زمینه متولیان امر وظایف سنگینی بر عهده دارند.

امام‌جمعه تبریز در این دیدار که با حضور خانواده‌ معظم شهید «اکبر زوار جنتی» برگزار شد، با اشاره به حضور جوانان در مساجد و تکایا و تکریم شعائر دینی از سوی آنها گفت: جوانان انقلابی و حزب‌اللهی در جبهه‌های اعتقادی و مذهبی، پیشگام اهداف تعالی نظام هستند.

وی افزود: جوانان کشور مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و موفقیت‌های روزافزون عرصه‌های مختلف را مرهون تلاش‌های نخبگان جوان این مرزوبوم هستیم.

حجت‌‌الاسلام‌ آل‌هاشم ادامه داد: شب‌های قدر، مراسم اعتکاف و برنامه‌های ملی و مذهبی شاهد حضور جوانانی است که شاید به‌زعم برخی‌ها از نظر ظاهری مناسب نیست، اما همین جوانان به اعتقادی راسخ به مبانی دینی و انقلابی از ایران اسلامی حراست می‌کنند.

وی به نهادهای مختلف فرهنگی خصوصاً صدا و سیما تاکید کرد: رویکرد برنامه‌های خود را بر محوریت جوانان و ترویج فرهنگ انقلابی قرار دهید تا آینده مقتدر ایران اسلامی به دست جوانان بانشاط، سربلند هدف‌گذاری شود.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز تندیس جشنواره جوان را به پدر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها