ارتباط ارتش و سپاه ریشه‌دار و عمیق است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه ارتباط ارتش و سپاه ریشه‌دار و عمیق است، گفت: این ارتباط با حضور انفاس قدسی شهدایی همچون شهید سپهبد صیادشیرازی و فرمانده دلاور شهید عباس بابایی در استان اصفهان در زمان تأسیس سپاه پاسداران آغاز شده است.
کد خبر: ۲۸۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 30April 2018

ارتباط ارتش و سپاه ریشه‌دار و عمیق استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش وحدت و اخوت ارتش و سپاه اظهار داشت: در استان اصفهان ارتباط نزدیکی بین رده‌های ارتش و سپاه وجود دارد و هیچگونه مسئله‌ای که دل مشغولی ایجاد بکند وجود نداشته و ندارد؛ به خصوص که امیر محسن آذرافروز به عنوان ارشد نظامی ارتش در منطقه دارای روحیه انقلابی، ولایی و بسیجی است.

وی با بیان اینکه ارتباط ارتش و سپاه، ارتباط ریشه‌دار و عمیقی است، افزود: این ارتباط با حضور انفاس قدسی شهدایی همچون شهید سپهبد صیادشیرازی و فرمانده دلاور شهید عباس بابایی در استان اصفهان در زمان تأسیس سپاه پاسداران آغاز شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: در شرایط فعلی امیر موسوی آنگاه که ضرورت دفاع از انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند اینگونه به صحنه می‌آید و از سپاه پاسدارن دفاع می‌کند که مورد تقدیر فرمانده معظم کل قوا قرار می‌گیرد و این باعث افتخار برای کل نیروهای مسلح است.

امام راحل، ارتش را به یک مدافع برای انقلاب تبدیل کرد

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا (ع) اصفهان در این همایش اظهار داشت: در اوایل انقلاب منافقین شعار انحلال ارتش را می‌دادند و امام راحل با شناختی که از ارتش داشت مقابل آن‌ها ایستاد و ارتش را مدافع انقلاب کرد.

سردار جواد استکی افزود: بعدها از این سخنان، علیه سپاه، از زبان برخی افراد خارج شد؛ در زمان بنی صدر و هنگامی که به سپاه تجهیزات داده نمی‌شد، برادران ارتشی به پاسداران مخفیانه سلاح می‌دادند.

وی تصریح کرد: امروز نیز برخی افراد در داخل و خارج با زبان منافقانه سعی در اختلاف بین نیروهای مسلح دارند که سرشان به سنگ خواهد خورد.

همایش وحدت و اخوت ارتش و سپاه در استان اصفهان در سال 1396 به میزبانی ارتش و امسال به میزبانی سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها