در آستانه سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) صورت گرفت؛

دیدار عیدانه فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح با 2 جانباز

سردار عبداللهی و سردار عراقی‌زاده امروز به دیدار 2 جانباز دوران دفاع مقدس رفتند.
کد خبر: ۲۸۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 01May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دیدار 2 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس رفتند.

سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار دکتر حسن عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و صفرعلی براتلو رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در منزل اسماعیل محمودزاده و باقر تاجیک از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرده و با فعالیت ها و مشکلاتشان آشنا شدند.

دیدار عیدانه فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح با 2 جانباز

در این دیدار سرداران ضمن قول پیگیری مشکلات و درخواست های این دو جانباز با اهدای تقدیرنامه از سال ها استقامت و صبوری آنان قدردانی کردند.

براتلو در خصوص با این دیدارها اظهار داشت: در نظر داریم تا به اتفاق فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح این دیدارها را هر ماه داشته باشیم و به حضور رزمندگان برسیم.

دیدار عیدانه فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح با 2 جانباز

وی در توصیف این 2 جانباز گفت: اسماعیل محمودزاده از جانبازان 60 درصد دوران دفاع مقدس است که سال 61 مجروح شد. او یک مخترع است و در صنعت حرفی برای گفتن دارد و با نیروهای مسلح همکاری می کند. باقر تاجیک نیز از فرماندهان دفاع مقدس، رئیس ستاد لشکر 10 سید الشهدا (ع) و فرمانده سپاه کرج بود و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که در تصادف چند سال پیش به شدت مجروح و زمینگیر شد.

دیدار عیدانه فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح با 2 جانباز

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار