فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف یک تن و 692 کیلو تریاک/ انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ توزیع مواد مخدر و کشف یک تن و 692 کیلو تریاک طی سه عملیات جداگانه در دو روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ - 22September 2014

کشف یک تن و 692 کیلو تریاک/ انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر

به گزارش دفاع پرس، سرتیپ دوم پاسدار"حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در شهرستان های سراوان و ایرانشهر طی سه عملیات جداگانه با قاچاقچیان مسلح، سه باند بزرگ مواد مخدر منهدم و یک تن و 692 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان به هلاکت رسیدن یک قاچاقچی و دستگیری یک تن دیگر در این عملیات ها افزود: با تلاش ماموران سه دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و دو قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات مربوطه نیز کشف شد.

سردار رحیمی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با انهدام دو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت شش سارق حرفه ای را دستگیر و 50 فقره سرقت را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل گسترده و سازنده مردم با پلیس ،خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت داشتن هر گونه اطلاعات و اخبار مراتب را طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار