ولایتی:

کردها نشان دادند که اجازه ورود آمریکا و اسرائیل به سوریه را نمی‌دهند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت:‌ کردهای سوریه نشان دادند که هیچگاه اجازه ورود آمریکا و اسرائیل به این کشور مهم غرب آسیا را نخواهند داد.
کد خبر: ۲۸۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ - 01May 2018

کردها نشان دادند که اجازه ورود آمریکا و اسرائیل به سوریه را نمی‌دهندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر امروز (سه شنبه، یازدهم اردیبهشت) در دیدار نماینده شیوخ عشایر کرد کشور سوریه ضمن ابراز خرسندی از حضور عشایر کُرد سوری در ایران اظهار داشت: خوشبختانه در کشور سوریه اقوام مختلف اعم از عرب و کرد و پیروان مذاهب مختلف همه در کنار یکدیگر علیه تجاوز بیگانگان مبارزه می‌کنند و تاکنون نیز پیروز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بدون تردید رمز اصلی پیروزی ملت شریف سوریه همین وحدت ملی است که میان اقوام و مذاهب این کشور برقرار است، اظهار داشت: در این وحدت حتی مسیحیان نیز در کنار ملت سوریه و مبارزه علیه تروریست‌ها شریک بوده‌اند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تصریح کرد: برادران کرد ما در سوریه به آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند که هیچگاه اجازه ورود به این کشور مهم غرب آسیا را نخواهند داد.

نماینده شیوخ کرد سوریه نیز در این دیدار مراتب سپاس خود را به دلیل موضع و ایستادگی ایران در کنار ملت سوریه علیه تروریسم اعلام و تأکید کرد: ریشه‌های روابط ایران و سوریه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار