مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

عده‌ای با سخنان خود در صدد تضعیف سپاه پاسداران هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز در مواجهه با جو سازی‌ها و اقدامات ناپسند برخی از چهره‌های سیاسی هستیم که با اظهارات تفرقه افکنانه، سپاه پاسداران را تضعیف کرده و زیر سوال می‌برند.
کد خبر: ۲۸۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 03May 2018

عده ای با سخنان خود در صدد تضعیف سپاه هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «کاملی فر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: به برکت برنامه‌های اعتقادی و عقیدتی که در سپاه انجام می‌شود روحیه‌ مکتبی و انقلابی در مجموعه سپاه به ویژه در نسل جدید موج می‌زند و شاهد این سخن، رشادت‌ها و فداکاری‌های پاسداران در جبهه مقاومت اسلامی است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: امروز در مواجهه با جو سازی‌ها و اقدامات ناپسند برخی از چهره‌های سیاسی هستیم که با اظهارات تفرقه افکنانه، سپاه پاسداران را تضعیف کرده و زیر سوال می‌برند.

کاملی‌فر عنوان کرد: این سخنان هیچ تاثیری در دفاعِ سپاه از انقلاب نخواهد داشت و این تبلیعات و اظهارات اختلاف برانگیز سپاه را دچار بی‌تفاوتی و تردید در مقابل دشمنان انقلاب نخواهد کرد.

وی ادامه داد: برخی سپاه را به دخالت در امور سیاست متهم می‌کنند، افشای ماهیت واقعی گروه‌های فتنه‌گر و برانداز دخالت در سیاست نیست بلکه وظیفه‌ ذاتی مجموعه بسیج و سپاه است که انجام می‌شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تصریح کرد: فرمانده ما ولی فقیه ما است که این افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و سپاه همواره خود را محتاج هدایت‌های روحانیت می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار