بازدید دبیر کل فدراسیون فوتبال از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر

در آستانه برگزاری فینال جام حذفی کشور، «محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۲۸۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 03May 2018

بازدید دبیر کل فدراسیون فوتبال از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهربه گزارش دفاع پرس از خوزستان، ظهر امروز و در آستانه برگزاری فینال جام حذفی کشور، «محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید کرد.

در این بازدید سرهنگ «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال بخاطر برگزاری این رویداد ورزشی در خرمشهر، ایجاد غرفه ورزشی فوتبال و اهدا جام حذفی سال 95 به موزه دفاع مقدس که با مدیریت و تدبیر دبیر فدراسیون فوتبال به انجام رسید را حرکتی فرهنگی و ارزشی قلمداد کرد و خواهان توجه بیشتر به استعداد ورزشی و فوتبالی جوانان شایسته شهر مقاوم خرمشهر شد.

پس از این بازدید، «محمدرضا ساکت» دفتر یادبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را امضا و یادداشتی را در وصف ایثارگری مردم خرمشهر به ثبت رساند.

خاطر نشان می شود؛ بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور هر ساله به میزبانی خرمشهر برگزار می شود و امسال نیز این مسابقه، عصر امروز(پنج شنبه) بین 2 تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار شد تا قهرمان جام حذفی کشور مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار