مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

ارتزاق در نزد خدا بهترین مزد اخلاص و فداکاری شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: خدا بهترین مزد را برای فداکاری و ایثار شهدا قرار داده و آن خوشنودی نزد پروردگار و «عند ربهم یرزقون» است.
کد خبر: ۲۸۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ - 05May 2018

ارتزاق در نزد خدا بهترین مزد اخلاص و فداکاری شهداستبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «سیدحسن اکبری» در دیدار با خانواده‌های 2 شهید روحانی عقیدتی سیاسی سپاه، شهیدان حجت‌الاسلام «محمدعلی قلیزاده» اولین روحانی پاسدار شهید مدافع حرم و حجت‌الاسلام «سیدمحسن روحانی» مسئول عقیدتی سیاسی لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را سپاسگزاریم که در ایام پر خیر و برکت ماه شعبان توفیق یافتیم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با خانواده این شهیدان دیدار داشته باشیم.

وی افزود: شهدا در این مقطع زمانی درس خوبی به ما و همه دنیا دادند که امروز اگر ذلت و رسوایی آمریکا را در دنیا می‌بینیم، مرهون اخلاص و فداکاری آنهاست، خداوند شهدا را ساخته و تربیت کرده و روحشان را به مقامات بالا رسانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: خوشا به حال پدران و مادران شهدا که سرمایه گذاری‌هایشان در تربیت چنین فرزندانی جانانه بود و امروز نیز محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا بهانه‌ای است تا به اجر و پاداش برسیم، تاکید کرد: خدا بهترین مزد را برای اخلاص و فداکاری شهدا قرار داده که همانا خوشنودی پروردگار و «عند ربهم یرزقون» است.

اکبری ادامه داد: آقایی امروز ایران اسلامی در دنیا، از برکت خون شهداست و باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم تا به برکت شهدا این ظرفیت را به ما عطا کند که در خط رهبر باشیم و مرام شهدا را به تمام دنیا صادر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها