نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

«قدرت معنوی»، «روحیه جهادی» و «نگرش دینی» عوامل برجسته نیروهای مسلح هستند

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران، عواملی برجسته هستند که این نقاط را کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می‌توان سراغ گرفت.
کد خبر: ۲۸۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 05May 2018

«قدرت معنوی»، «روحیه جهادی» و «نگرش دینی» عوامل برجسته نیروهای مسلح هستند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در جمع کارکنان سپاه ناحیه اراک، با اشاره به مهم‌ترین تکالیف نیروهای مسلح، اظهار داشت: پاسداری از حریم ولایت فقیه به عنوان محور وحدت و یکپارچگی ملی و ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی، تکلیف اصلی نیروهای مسلح است.

وی افزود: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند بوده  و به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: نیروهای مسلح در تمامی نقاط کشور با حرکت در مسیر گسترش گفتمان انقلاب، در واقع پاسبانان اصلی نظام اسلامی بوده و در راستای آرما‌ های امام راحل گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران، عواملی برجسته هستند که این نقاط را کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می‌توان سراغ گرفت.

وی با اشاره به رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب، گفت: دوراندیشی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را به یک قدرت در منطقه تبدیل کرده است و این جایگاه باعظمت باید تحت هر شرایطی حفظ و حراست شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: هدف آمریکا و متحدانش در منطقه از سازماندهی گروه تروریستی داعش، ایجاد ناامنی و درگیری دراز مدت در غرب آسیا بود، اما هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور به هنگام نیروهای مردمی در عراق و سوریه در مدت زمانی کمتر از چهار سال، بیش از 90 درصد از زیرساخت‌ها و سازمان‌های این گروه تروریستی را از بین برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار