اظهارات عجیب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پیامبر الهی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه‌ای روسی گفت که این رژیم در زمینه همسایگان خوش‌شانس نبوده و اقدام حضرت موسی (ع) در انتقال یهودیان به فلسطین اشتباهی راهبردی بوده است.
کد خبر: ۲۸۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 05May 2018

اظهارات عجیب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پیامبر الهیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید از اینکه یهودیان در فلسطین اشغالی اسکان داده شده‌اند، راضی نیست.

لیبرمن در گفت‌وگوی ویژه با روزنامه «کامِرسانت» روسیه گفت که اقدام حضرت موسی (ع) در انتقال یهودیان از مصر به فلسطین کار اشتباهی بوده است.

وی گفت: «ما همسایه‌هایمان را انتخاب نمی‌کنیم، عموما در رابطه با همسایگان شانس نداشتیم. به طور کلی معتقدم که اشتباه راهبردی‌‌ای که [حضرت] موسی از سال‌های دور مرتکب شده است این بود که ما را به خاورمیانه آورد و نه به مرزهای ایتالیا و سوئیس».

صهیونیست‌ها مدعی پیروی از آیین حضرت موسی (ع) هستند. حضرت موسی (ع) از پیامبران اولوالعزم الهی و دارای مقام عصمت است.

وی در پاسخ به اینکه چرا روسیه ایران را بخشی از راه حل بحران سوریه می‌داند و چرا مواضع مسکو و رژیم تل‌آویو متفاوت است، مدعی شد که این رژیم مردم ایران را دشمن خود نمی‌داند بلکه مشکل اسرائیل با نظام ایران است.

لیبرمن بدون آنکه به اشغالگری‌ صهیونیست‌ها اشاره‌ای کند، از اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نابودی اسرائیل را هدف اصلی خود قرار داده انتقاد کرد.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که خود مرتکب جنایات‌ جنگی شده و تنها طی یک ماه گذشته نظامیان تحت امر او بیش از 50 فلسطینی را در مرز غزه شهید کرده‌اند، «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه را «جنایت‌کار جنگی» خواند و مدعی شد که مقامات رژیم تل‌آویو در امور این کشور دخالت نمی‌کنند.

وی در مورد حضور قانونی نیروهای ایران در سوریه نیز گفت: «ما هرگز اجازه نخواهیم داد ایران سوریه را به پلی پیشرفته علیه ما تبدیل کند.»

لیبرمن در مورد احتمال فروش سامانه پدافند موشکی «اس ‌300» به سوریه [و استفاده از آن علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی] نیز گفت که اگر دمشق از این سامانه علیه تل‌آویو استفاده کند، اسرائیل قطعا پاسخ خواهد داد.

رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته چندین بار با نقض حریم هوایی لبنان به مراکز تحقیقاتی و پایگاه‌های هوایی سوریه حمله موشکی کرده که آخرین بار، پایگاه هوایی «تی ‌4» را در مرکز سوریه هدف قرار داد.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در مورد رئیس جمهوری سوریه نیز گفت که «صرف نظر از مواضع او علیه اسرائیل، جایگزینی امروز برای بشار اسد وجود ندارد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها