رئیس سازمان ثبت احوال کشور خبر داد؛

صدور۴۰ میلیون فقره کارت ملی هوشمند در کشور

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: شمار جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در کشور حدود ۶۰ میلیون نفر است که تاکنون برای ۴۰ میلیون نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.
کد خبر: ۲۸۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 05May 2018
صدور۴۰ میلیون فقره کارت ملی هوشمند در کشوربه گزارش دفاع پرس از ساری، «حمید درخشان نیا» رئیس سازمان ثبت احوال کشور عصر امروز در حاشیه دوره آموزشی فرمانداران در ساری یکی از وظایف ثبت احوال را انتشار آمارهای مهاجرتی، تولد، ازدواج، وفات و طلاق دانست و اظهار داشت: شمار جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در کشور حدود ۶۰ میلیون نفر است که تاکنون برای ۴۰ میلیون نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.
 
وی با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند در سال جاری نیز تداوم دارد، خواهان ثبت نام مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند شد و تصریح کرد: شرایط برای ارائه این کارت ها در کشور فراهم است.
 
درخشان نیا با تاکید بر اهمیت بهره برداری از کارت ملی هوشمند یادآور شد: تجمیع اطلاعات کارت های هوشمند در کارت ملی هوشمند از جمله برنامه های فرا روی سازمان ثبت احوال به شمار می ورد.
 
وی صدور کارت ملی هوشمند را از مهمترین طرح های ثبت احوال بیان کرد و گفت: با سازمان هایی از جمله ثبت اسناد و املاک برای بهره برداری و تجمیع اطلاعات هماهنگی لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار