شهید «شیرکوند»:

چه می‌شد در راه اسلام و قرآن بارها شهید می‌شدیم

شهید «علی‌اصغر شیرکوند» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «خدايا چه می‌شد امروز كه شهيد می‌شديم فردا دوباره زنده می‌شديم تا دوباره شهيد شويم.
کد خبر: ۲۸۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 07May 2018

چه می‌شد در راه اسلام و قرآن بارها شهید می‌شدیمبه گزارش دفاع پرس از تهران، شهید «علی اصغر شیرکوند» در سال ۱۳۴۵ در ورامین دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۶ در سن ۲۱ سالگی در حالی که سمت فرماندهی گردان را به عهده داشت در منطقه عملیاتی «شلمچه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت نامه شهید

خداوند از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری می‌کند که در برابرش بهشت به آن‌ها می‌دهد. آن‌ها در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند. این وعده حقی است بر او که در تورات و انجیل و قرآن کریم ذکر فرموده و چه کسی از خدا به عهد خود وفادارتر است.

اکنون بشارت باد بر شما به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید و این پیروزی بزرگی برای شماست. آن‌ها مؤمنان اینگونه هستند، توبه کنندگان و عابدان و سپاس گویان و رکوع کنندگان و سجده آوران و آمران به معروف و نهی کنندگان از منکر و حافظان مرز‌های الهی و بشارت بده مومنان را «ربّنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هبلنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب».

خدایا چه می‌شد امروز که شهید می‌شدیم فردا دوباره زنده می‌شدیم تا دوباره شهید شویم. من با امام خمینی میثاق بسته‌ام و به او وفادارم؛ زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده‌ام کنند دست از او نخواهم کشید.

خدایا «جندالله» را که با سوگند به «ثارالله» در لشکر «روح الله» برای شکست «عدوالله» و استقرار «حزب الله» زمینه ساز حکومت جهانی «بقیة الله» هستند، حمایت کن و یاریشان کن که در پیشبرد انقلاب اسلامی، زمینه برای ظهور آقا امام زمان را آماده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار