فرمانده سپاه کرمانشاه:

«معلمین» پرتلاش ترین، کم توقع ترین و موثرترین قشر جامعه هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج در برخی مدارس استان کرمانشاه حاضر و به مناسبت هفته معلم از مقام آموزگار تجلیل کرد و گفت «معلمین» پرتلاش‌ترین، کم توقع‌ترین و موثرترین قشر جامعه هستند.
کد خبر: ۲۸۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 06May 2018

«معلمین» پرتلاش ترین، کم توقع ترین و موثرترین قشر جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در مدارس شهر کرمانشاه اظهار داشت: در جامعه اسلامی ایران هیچ قشری را نداریم که به اندازه معلمین پرتلاش، کم توقع و پر اثر باشند.

وی تصریح کرد: معلمین ما علی رغم همه ناملایمات همواره برای تعلیم و تربیت و آینده سازی کشور اثر گذار هستند. اینکه سالروز شهادت «استاد مطهری» به نام روز معلم و هفته معلم نامگذاری شده نشان از توجه جامعه و نظام به مقام معلم و جایگاه آموزگاران است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان افزود: این یک واقعیت است که معلم ها و آموزگاران در میان مردم ما و جامعه ما جایگاه ویژه ای دارند و مورد احترام هستند. این خاصیت جایگاه معلمی و پیشه مقدس تعلیم و تربیت است.

 ریحانی گفت: نگاه شهید مطهری به تعلیم و تربیت باید نهادینه شود، این عالم فقید تعلیم و تربیت را فقط در چارچوب کلاس درس نمی دیدند و نگاه آموزشی و پرورشی را توام معتقد بودند.

وی در پایان گفت: این وظیفه ما است که از مقام و جایگاه معلمین تجلیل کنیم و امروز برای همین اینجا هستیم در این دیدارها فرماندهان سپاه و بسیج با اهداء لوح های سپاس از تلاشهای معلمین و جایگاه آنها قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار