سردار سلیمانی:

توسعه راهیان نور بدلیل تلاش‌های سردار فضلی است

مسؤول سازمان اردویی بسیج گفت: سردار فضلی هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، با کارهای ماندگار خود باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده‌ است.
کد خبر: ۲۸۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 07May 2018

توسعه راهیان نور بدلیل تلاش‌های سردار فضلی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار یعقوب سلیمانی مسؤول سازمان اردویی بسیج و هیأت همراه با حضور در دانشگاه امام حسین علیه السلام، با سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) دیدار کرد.

سردار فضلی در این دیدار ضمن تشکر از مسؤولان سازمان اردویی بسیج گفت: در طول چند سال گذشته شاهد توسعه راهیان نور در سراسر کشور بودیم که همه این‌ها به دلیل تلاش‌ها مسئولان راهیان نور است که زحمت کشیدند و باعث شدند که جوانان این سرزمین، فرصت بیشتری برای بازدید از مناطق راهیان نور داشته باشند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور در طول سال برگزاری می‌شود و این در حالی است که در گذشته، فقط در ایام نوروز شاهد برگزاری این اردوها بودیم.

سردار سلیمانی نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله سردار فضلی در سازمان بسیج مستضفعین و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: توسعه راهیان نور به دلیل تلاش‌های سردار فضلی بوده است و این چهره دفاع مقدس هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، با کارهای ماندگار خود باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده‌اند که این اقدامات ستودنی است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار