گریه‌های دختر جانباز مدافع حرم به‌خاطر بیکاری پدرش+ فیلم

دختر جانباز مدافع حرم «مهدی باوی» در مراسم رونمایی از مستند «چرخ و فلک» با اشک‌ چشمان خود از مسؤولین خواست تا پدرش را مشغول به‌کار کنند.
کد خبر: ۲۹۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 07May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دختر جانباز مدافع حرم «مهدی باوی» در مراسم رونمایی از مستند «چرخ و فلک» با اشک چشمان خود از مسؤولین اینگونه خواست که: «من از شما می‌خوام به بابام کار بدید. بابام بیکاره. برای سلامتی اون فقط دعا کنید. فقط همین را می‌خوام...»

برپایه این گزارش، سعید راضی‌حویزه تهیه‌کننده مستند «چرخ و فلک» در مراسم رونمایی از مستند «چرخ و فلک» اظهار داشت: مدافع حرم «مهدی باوی» پیش از اعزام به سوریه در کارهای تصویربرداری و فیلم‌برداری شاغل بود. از آنجا بود که با این سوژه آشنا شدیم.

مدتی او را ندیدیم و متوجه شدیم به سوریه رفته است. وقتی که از سوریه برگشت حال مساعدی نداشت. در بیمارستان به ملاقات او رفتیم. آنجا بود که وضعیت خود و خانواده‌اش را از نزدیک دیدیم و با مشکلاتشان آشنا شدیم. از خود پرسیدیم وظیفه ما به عنوان فیلم‌ساز چیست. تصمیم گرفتیم مستند او را بسازیم. با خودش صحبت کردیم، اول خیلی راضی نبود، اما با اصرار ما راضی شد.

راضی‌حویزه با بیان اینکه فیلم‌های قبلی در این حوزه قدری شعاری بوده‌اند، گفت: در داستان این مستند به خانواده او و خودش نزدیک شدیم تا نشان دهیم صرف‌نظر از دفاع نظامی که وی در برابر دشمن داشته، بازتاب‌هایی برای خود خانواده‌اش به وجود آمده است. او تا قبل از آنکه به سوریه برود آدم فقیری نبود،‌ کار می‌کرد و شغل داشت.

وی گفت: انتظار ما شرکت مسوولان در مراسم اکران این مستند بود. ما از آنها انتظار داریم و هدفمان از ساخت این مستند آن بود که این جانباز مثل گذشته یک شغل داشته باشد. ما در زاویه خودمان این فیلم را ساختیم، مسوولیتش را پذیرفتیم و هزینه‌اش را هم پرداخت کردیم. امیدوارم که مسوولان برای بهبود وضعیت این جانباز مسئله اشتغالش را حل کنند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار