مسئول بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی خبر داد؛

اعزام بیش از ۲۰ هزار نفر به اردو‌های جهادی از استان مرکزی

«علی فراهانی» گفت: براساس آمار‌ها از سال ۹۶ تاکنون، ۲۰ هزارو ۴۳۱ نفر از استان مرکزی توسط بسیج سازندگی به اردو‌های جهادی اعزام شدند.
کد خبر: ۲۹۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 07May 2018

بیش از 20 هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «علی فراهانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی، همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه اردو‌های جهادی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی در قالب اردو‌های یک‌روزه، سه روزه و هفت‌روزه به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که در سه ماهه اول سال گذشته ۱۴۳۰ نفر، در مرحله دوم ۱۶۷۵۴ نفر، در مرحله سوم ۱۹۰۷ نفر و در مرحله چهارم ۳۴۰ نفر در این اردو‌ها شرکت کرده‌اند.

وی افزود: با هماهنگی اداره‌کل نوسازی مدارس استان مرکزی در حوزه اردو‌های جهادی ۵۶۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال هزینه کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی تصریح کرد: در ایام نوروز نیز ۳۵۶ نفر در قالب ۲۵ گروه اختصاصی برای امور فرهنگی، علمی و عمرانی به مناطق اعزام شدند.

فراهانی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله، سال گذشته به ۳۹۹ طرح تولیدی در عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی مبلغ ۴۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: ساخت ۲۱ خانه محروم، مرمت ۱۸ واحد مسکونی، ساخت ۳ خانه عالم، ۲ باب مدرسه، ساخت ۴ مسجد و ۴ حمام و یک پروژه آبرسانی از جمله اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی و پروژه‌های عام‌المنفعه از سال گذشته تا کنون بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: تهیه ۲۸ فقره جهیزیه با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال، تهیه ۵۰۰ سبد غذایی و نیز تهیه ۵۲۵ سبد پوشاک با مجموع اعتبار ۳۵ میلیون ریال، ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی بوده است.

فراهانی با اشاره به هکاری بسیج سازندگی در بحث زلزله کرمانشاه، گفت: ۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ۱۰ روستای «دشت ذهاب» کرمانشاه توسط بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ساخته شده است.

وی ادامه داد: استان مرکزی متعهد به ساخت این تعداد واحد مسکونی در ۱۰ روستای «دشت ذهاب» شده است و از مردم استان خواستاریم تا با کمک‌های نقدی خود در این زمینه ما را یاری رسانند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: برای این منظور همشهریان و هم استانی‌های نوع‌دوست و خیّر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۰۰۰۶ یا شماره کارت بانکی ۵۰۴۱۷۲۱۰۵۵۱۶۱۸۲۳ نزد بانک رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار