بازدید یادگاران دوران دفاع مقدس از یادمان شهدای هویزه

سردار چهارباغی و سردار یوسفی عصر امروز از یادمان شهدای هویزه بازدید و با شهدا تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۲۹۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ - 07May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمود چهارباغی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه همراه با سردار یوسفی فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید خوزستان از زیارتگاه شهدای هویزه بازدید کردند.

سردار چهارباغی که پیش از این فرماندهی توپخانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت، در حاشیه زیارت قبور شهدای مظلوم هویزه اظهار داشت: « مزار شهدای هویزه برای من جای خاصی است؛ آنقدر که خیلی وقت ها دلتنگش می شوم و حتی خوابش را می بینم. اینجا برای من کم از حرم های مقدس در مشهد و قم نیست.»

وی که همرزم و همکار شهید طهرانی مقدم نیز بوده است، افزود:«من کتاب حماسه هویزه را سال ها قبل مطالعه کردم. نثر دلنشینی داشت مخصوصا که نویسنده آن خود از همرزمان شهدای هویزه بوده است. این کتاب را دوست دارم، اما حیف که دوستی از من امانت گرفت و دیگر برنگرداند.»

سردار چهارباغی و هیأت همراه سپس با حضور در دفتر مدیریت زیارتگاه شهدای هویزه در جریان اقدامات صورت گرفته خصوصا عملیات بزرگ راهیان نور اخیر قرار گرفتند.

اهدای مجموعه کتاب های خاطرات شهدا و رزمندگان حماسه هویزه از جمله کتاب «حماسه هویزه » به سردار و هیأت همراه، پایانبخش این دیدار بود.

بازدید یادگاران دوران دفاع مقدس از یادمان شهدای هویزه

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها