سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ضامن بقای انقلاب است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تجلیل از مقام والای شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، ضامن بقای اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۲۹۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ - 08May 2018

ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ضامن بقای انقلاب است

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با بیان اینکه ما باید وظایف خود را نسبت به شهدا به درستی انجام دهیم، اظهار داشت: شهدا در زمان حیات خود اولیای الهی بودند و برای رسیدن به مقام شهادت انتخاب شدند.

وی درباره مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم، گفت: غریب بودن شهدای مدافع حرم یکی از تفاوت‌های این شهدا با سایر شهداست. این شهدای مظلوم نیز کسانی بودند همانند خودمان؛ اما آنها راه درست‌تر را برگزیدند و جزو اولیای خدا بودند.

سعیدی اضافه کرد: مدافعان حرم از جان، مال و رفاه خود گذشتند و می‌گذرند تا ما در آسایش و امنیت کامل زندگی کنیم. ما حیات خودمان را مدیون همه‌ی شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه احترام به خون شهدا و خانواده‌هایشان وظیفه عقلی و قانونی ما است، عنوان کرد: تجلیل از مقام والای شهدا و تکریم خانواده‌های آنها و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، ضامن بقای اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار