سردار تقی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای مقابله با تهدیدات از تکنولوژی‌های میان‌بر استفاده می‌کنیم

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه برای تقویت و ارتقای توان بازدارندگی باید به تکنولوژی برتر دست یابیم، گفت: در راستای مقابله با تهدیدات از تکنولوژی‌های میان‌بر استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۲۹۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ - 12May 2018

برای مقابله با تهدیدات از تکنولوژی‌های میان‌بر استفاده می‌کنیمسردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: امروز از سامانه‌های شبیه‌سازها به عنوان تکنولوژی برتر در عرصه توسعه آموزش و ارتقای کیفیت محصولات استفاده می‌شود و سیمیلاتورها در حوزه کاهش هزینه‌های ناشی از آزمایش‌های میدانی تاثیر بسزایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای دانش در حوزه نرم‌افزاری و شبیه‌سازها گفت: این تکنولوژی امروز قابلیت کاربرد در آزمایشگاه‌های موجود در دانشگاه‌ها و در سازمان‌های صنعتی اعم از صنعت دریایی، هوایی، زمینی و پدافندی را دارد.

سردار تقی‌زاده تصریح کرد: وزارت دفاع با رصد تکنولوژی‌های تهدیدکننده دشمن از تکنولوژی‌های مقابله‌ای مناسب و با کیفیت بالا و همچنین روش‌های میان‌بر برای دفاع از کیان نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی در پایان گفت: خرسندیم که دانشگاهیان و پژوهشگران شرکت‌های دانش‌بنیان و محققان وزارت دفاع امروز نسبت به این موضوع که برای دفاع و بازدارندگی باید به تکنولوژی‌های برتر دست یابیم، آگاه هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار