فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در «کرمانشاه»

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در محور «بیستون - کرمانشاه» خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ - 08May 2018

کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در «کرمانشاه»به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی»  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: با همکاری پلیس آگاهی استان کردستان و برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی کرمانشاه، مبنی براینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید محموله سیگار کرده و از طریق معابر اصلی و فرعی قصد انتقال آن به مرکز استان را دارند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: گروهی از پرسنل عملیاتی اداره پلیس آگاهی استان به محور بیستون – کرمانشاه اعزام و این محور را زیر نظر گرفتند تا نهایتا به یک دستگاه خودروی ایسوزو ویژه حمل مرغ مشکوک و نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پس از بازرسی از این خودرو، ماموران مشاهده کردند که راننده اقدام به جاسازی کارتن‌های سیگار و توتون در بین سبد‌های خالی مرغ کرده است.

 امان اللهی گفت: با انتقال خودرو حامل محموله قاچاق به پلیس آگاهی، ماموران موفق به کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۸ هزار و ۷۵۲ بسته توتون شدند.

وی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله بزرگ سیگار و توتون قاچاق به ۱۴ میلیارد ریال می‌رسد.

ایشان در پایان افزود: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم که از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای می‌باشد به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار