صبح امروز

زنگ مهر و مقاومت در سمنان نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار سمنان و مسئولان در مجتمع آموزشی حکیم الهی سمنان نواخته شد.
کد خبر: ۲۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 23September 2014

زنگ مهر و مقاومت در سمنان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، در اولین روز از مهر ماه سال 93 زنگ مهر و مقاومت توسط استاندار سمنان نواخته شد.

در این آیین که با حضور باقرزاده، معاون وزیر آموزش و پرروش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور، سردار میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان، سرهنگ پهلوانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان و فرماندار در مجتمع آموزشی حکیم الهی سمنان برگزار شد، باقرزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینیهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: سی و چهار سال قبل صدام با خیال فتح سه روزه ایران قطع نامه 1975 را پاره کرد و به کشورمان تجاوز کرد و با حمایت مستقیم و غیر مستقیم بیش از 30 کشور جنگ را بر ما تحمیل کرد.

رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور اظهار داشت: مردم قهرمان ایران بیش از 2880 روز علیه تهاجم دشمن مقاومت کرده و در این راه با انجام بیش از 200 عملیات کوچک و بزرگ تعداد 188000 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند. همچنین تقدیم 320000 جانباز، 45000 آزاده از افتخارات این کشور حماسه آفرین محسوب میشود.

وی به تقدیم 5000 شهید معلم و 36000 دانش آموز شهید اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شهدا با نورافشانی خود چراغ راه بشریت شدند.

محمد وکیلی، استاندار سمنان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از بیشترین تاکیدات قرآن کریم بر علم آموزی است.

وی گفت: همه ما موظفیم روز اول مهر را همانند هفته دفاع مقدس گرامی بداریم. آینده کشور مربوط به نوجوانان و جوانان که آتیه سازن ایران اسلامی هستند، میباشد.

در این آیین ضمن تجلیل از دو خیر مدرسه ساز زنگ مهر و مقاومت توسط استاندار سمنان نواخته شد.

همچنین گروه سرود ماه مهربانی به اجرای سرود بازگشایی مدارس پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار