یادواره شهدای فرهنگی مهریز برگزار شد

یادواره سرداران و 313 شهید و شهدای جامعه فرهنگی مهریز با حضور خانواده‌های شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ - 09May 2018

یادواره شهدای فرهنگی مهریز برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از یزد، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم یادواره 20 شهید فرهنگی شهرستان مهریز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس سبحانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام است، گفت: آموزش‌وپرورش از جمله نهاد‌هایی است که می‌تواند پایه‌گذار این فرهنگ غنی در بین نوجوانان و جوانان و آینده‌سازان این مملکت باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ شهادت در بین جامعه و به خصوص دانش آموزان فعالیت های فرهنگی و برگزاری یادواره ها ادامه یابد.

وی عنوان کرد: خون شهید تا قیامت ضامن عزت کشور است و مسئولان برای خدمت به مردم و حل مسائل جوانان وظایف خود را انجام دهند که رسالتی مهم است.

در ادامه این مراسم، مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: فرهنگیان حق بزرگی بر گردن ما دارند و امروز ثمره و برکت خون شهدا سبب شده تا این نظام الهی در زمینه‌های مختلف بدرخشد.

سیدعلی کارآموز با گرامیداشت خاطره شهدای فرهنگی متذکر شد: معلمان در دوران دفاع مقدس قلم علم را بر زمین گذاشتند و اسلحه را به عنوان قلم خود انتخاب کردند و شهدای فرهنگی با علم و ایمان به سوی ابدیت پر کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها