سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

«سربازان نخبه» ظرفیتی برای کمک به اشتغال و تولید در جامعه هستند

فرمانده ناجا گفت: در میان سربازان وظیفه، افراد نخبه و مخترعی هستند که باید از این ظرفیت برای کمک به اشتغال و تولید در جامعه بهره‌برداری کنیم.
کد خبر: ۲۹۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 09May 2018

ضرورت استفاده از سربازان نخبه برای کمک به اشتغال و تولید در جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای اهتمام و تشکیل قرارگاه مهارت آموزی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در میان سربازان وظیفه، افراد نخبه و مخترعی هستند که باید از این ظرفیت در راستای اهداف خود و کمک به اشتغال و تولید در جامعه بهره‌برداری کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد بعد از دوران سربازی، مسئولیت‌هایی در کشور عهده‌دار می‌شوند و به همین دلیل باید در همه زمینه‌ها مهارت کافی داشته باشند.

فرمانده ناجا ادامه داد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استفاده از ظرفیت جوان در نیروهای مسلح بوده لذا قرارگاه مهارت آموزی در همین راستا تشکیل شده است؛ از این رو دستورات لازم به فرماندهان انتظامی استان‌ها داده شده است.

 سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی جزو سازمان‌های برتر از سوی ستاد کل نیروهای مسلح شناخته شده، گفت: بالاترین سرمایه نیروهای مسلح، نیروی انسانی است. اگر بتوانیم در کنار ارتقاء امنیت، مهارت آموزی کارکنان وظیفه را انجام دهیم، کار بزرگی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها