المقداد: با همه توان و تجهیزات به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به همدستی عربستان و رژیم صهیونیستی گفت: سوریه در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه تجاوزگری این رژیم است.
کد خبر: ۲۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ - 10May 2018

المقداد: با همه توان و تجهیزات به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری النشره، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: سوریه در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه و تجاوزگری از جانب رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: تبعات و عواقب اینگونه حملات از جانب رژیم صهیونیستی دامن وزارت دفاع آمریکا را نیز به طور قطع خواهد گرفت زیرا این آمریکایی ها هستند که باعث نبود امنیت در منطقه و جهان از طریق رها کردن افسار اسرائیل در خاورمیانه شده اند.

المقداد تصریح کرد: به طور قطع، سوریه ساکت نخواهد شد و دست بسته جلوی حملات رژیم صهیونیستی نخواهد بود و با همه توان و تجهیزات خود به آن پاسخ خواهد داد؛ همانطور که بامداد امروز انجام داد.

وی افزود: سوریه به خاطر مقابله با نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و دفاع همواره از ملت مظلوم فلسطین در معرض حملات این رژیم غاصب قرار گرفته است.

المقداد گفت: مقاومت سوریه و پایداری آن در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و مقاومت سوریه باعث شده که رژیم صهیونیستی، خصمانه تر در قبال سوری ها شود.

وی تصریح کرد: اکثر سلاح های مورد استفاده سوریه علیه رژیم صهیونیستی ساخت داخل است.

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: حملات ارتش صهیونیستی به سوریه موضوع جدیدی نیست و دشمنی صهیونیستها و غربیها و آمریکاییها در قبال کشورهای برخوردار از حاکمیت در منطقه امری طبیعی است.

وی افزود: نقش آل سعود در منطقه منفی است. عربستان که خود را یک کشور اسلامی می داند، امروز به دوست رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده است. امروز روابط عربستان با این رژیم بهتر از روابط عربستان با کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.   

المقداد به حملات سه جانبه اخیر آمریکا با همکاری فرانسه و انگلیس به خاک کشورش اشاره کرد و گفت: هدف از این حملات حمایت از تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به اقتدار و قدرت محور مقاومت و سوریه بود.

وی تاکید کرد: مستشاران نظامی ایرانی به سوریه در مبارزه با تروریستها کمک میکنند. وی "نگرانی و خشم آمریکا و هم پیمانش در منطقه و جهان بویژه رژیم صهیونیستی و عربستان را به خاطر این مسئله دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار