صفوی:

فعالیت خیریه امدادگران عاشورا نباید از جنس سودآوری باشد

رئیس هیأت امناء موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: جنس کار در خیریه امدادگران عاشورا نباید با سودآوری و درآمدزایی همراه شود به همین خاطر نیازمند کمک وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها هستیم.
کد خبر: ۲۹۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 11May 2018
فعالیت خیریه امدادگران عاشورا نباید از جنس سودآوری باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سید یحیی صفوی رئیس هیات امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا صبح امروز در بیست و دومین جلسه هیأت امناء این موسسه، اظهار داشت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا همان گونه که اکنون قطب کمک به درمان بیماران صعب العلاج است باید در زمینه فرهنگی نیز همین گونه باشد، زیرا فعالیت‌های این مجموعه محصول و تفکر جهادی، انقلابی و ولایی است.

وی افزود: کسانی که در زمان دفاع مقدس سینه‌های شان را برابر دشمنان سپر کردند، اکنون همان افراد در قالب موسسه خیریه امدادگران عاشورا قلب‌های شان برای کمک به نیازمندان می‌تپد.

صفوی با اشاره به اینکه خدمات این موسسه در ۲۶ استان ارایه می‌شود، بیان داشت: همان گونه که خدمات درمانی و مردم یاری در این ساختمان به بیماران نیازمند و صعب العلاج صورت می‌گیرد باید از این ساختمان جدید استفاده‌های فرهنگی نیز صورت گیرد به عبارت دیگر مجموعه فعالیت‌هایی که در این محل صورت می‌گیرد می‌بایست تلفیقی از فعالیت‌های فرهنگی و درمانی باشد.

وی ادامه داد: پس جنس کار در خیریه امدادگران عاشورا نباید با سودآوری و درآمدزایی همراه شود از این روی نیازمند کمک وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها مانند دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم.

انتهای پیام/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار