نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

نفوذ اسلام در منطقه برای استکبار مضر است / همه باید یک صدا زیر خیمه ولایت باشیم

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از ملت ایران به عنوان یک ملت مستقل یاد کرد و گفت: ما خودمان تصمیم گیرنده هستیم و همه باید یک صدا زیر خیمه ولایت باشیم.
کد خبر: ۲۹۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ - 11May 2018
نفوذ اسلام در منطقه برای استکبار مضر است / همه باید یک صدا زیر خیمه ولایت باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌ الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از فضیلت‌های این ماه گفت و اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت، انفاق، برکت، خودسازی و پیرایش نفس است.
 
وی افزود: قرائت هر آیه ای در ماه مبارک رمضان برابر با یک ختم قرآن است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: روزه‌داری در خانواده‌ها به صورت یک فرهنگ درآید.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید جلوی روزه‌خواری را در اماکن عمومی بگیرد و مدیریت لازم در این زمینه صورت گیرد.
 
طبرسی ضمن تبریک پیروزی مقاومت لبنان گفت: آمریکا برای ضربه به آنان تلاش فراوانی کرد اما این‌ بار به دنیا فهماندند مردم بیدار هستند و هرچه عربستان پول خرج کند باز هم مردم هوشیار هستند.
 
امام جمعه ساری بیداری و هوشیاری ملت ایران را یکی از نعمت‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: 40 سال است با انسان‌های بداخلاق و حیوان صفت سرکار داریم و تنها ترامپ نیست اما ترامپ پست‌تر از بقیه و پست‌تر از همه دشمنان اسلام است.
 
طبرسی به خارج شدن ترامپ از برجام اشاره کرد و افزود: در صورت خارج شدن ترامپ از برجام مردم ما با حضور میلیونی خود در تظاهرات خواهند گفت اگر امضای خود را یکطرفه نشان دادید ما با تظاهرات می‌گوییم مرگ بر آمریکا.
 
وی ادامه داد: استکبار تنها با افراد مشکل ندارد بلکه با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و از زمان ظهور اسلام تاکنون با ما مشکل دارند.
 
طبرسی بیان کرد: نفوذ اسلام در منطقه برای استکبار مضر است چرا که اسلام بر جهان حاکم است و هزینه‌هایی که آنان داشتند پوچ بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مقام معظم رهبری قرص و محکم ایستاد چرا که استکبار، خواهان این نیست ما در جهان حضور داشته باشیم و عزتی که برای ما به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمد را نمی‌خواهند.
 
طبرسی از ملت ایران به عنوان یک ملت مستقل یاد کرد و گفت: ما خودمان تصمیم گیرنده هستیم و همه باید یک صدا زیر خیمه ولایت باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها