انیمیشن «آسمان و دریا» به جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی راه یافت

انیمیشن «آسمان و دریا» با موضوع هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو متجاوز آمریکایی، به کارگردانی «نسیم عینی» به بخش پایانی اولین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران راه یافت.
کد خبر: ۲۹۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 12May 2018

انیمیشن «آسمان و دریا»  به جشنواره ملی پویا نمایی تلویزیونی راه یافت

به گزارش دفاع پرس از لرستان، انیمیشن «آسمان و دریا» که با موضوع هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو متجاوز آمریکایی به کارگردانی «نسیم عینی» که در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان لرستان تولید شده است، موفق شد به بخش پایانی اولین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران راه یابد.

«سامان سپهوند» معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان اظهار داشت: این انیمیشن که با تکنیک سه بُعدی تولید شده است، به موضوع هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو متجاوز آمریکایی پرداخته و آخرین دقایق حادثه را از نگاه یکی‌ از کودکان شهید این فاجعه به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به توانایی‌های خوب استعدادهای هنری این رشته در لرستان، افزود: تولید سریال انیمیشن «قصه‌های قرآنی» و ده‌ها انیمیشن کوتاه، حاصل فعالیت این جوانان هنرمند در سال‌های اخیر در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان بوده است و تلاش می‌کنیم تا دایره فعالیت این هنر تاثیرگذار در استان لرستان گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها