ستاد مرکزی راهیان نور در قبال پروژه‌های تحقیقاتی کسری خدمت اعطا می‌کند

ستاد مرکزی راهیان نور کشور به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان علمی جوان کشور و تسهیل در انجام خدمت وظیفه این عزیزان، اقدام به واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی می‌کند.
کد خبر: ۲۹۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ - 14May 2018

ستاد مرکزی راهیان نور در قبال پروژه‌های تحقیقاتی کسری خدمت اعطا می‌کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این ستاد به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان علمی جوان کشور و تسهیل در انجام خدمت وظیفه این عزیزان، اقدام به واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی در قبال اعطای کسری خدمت می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از این رو از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی با شرایط زیر دعوت به عمل می‌نماید تا رزومه خود را به آدرس pajoohesh@rahianenoor.com ارسال نمایند.

شرایط عمومی این طرح عبارت است از:

  • فارغ التحصیل یا دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
  • نداشتن غیبت سربازی
  • فارغ التحصیلان هیچگونه اقدامی جهت پست دفترچه اعزام نکرده باشند و از زمان فراغت از تحصیل ایشان بیش از دو ماه نگذشته باشد
  • حداقل معدل: 16
  • تسلط کامل به روش تحقیق و تسلط کامل به حداقل یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، ژاپنی و عربی. رشته های مورد نیاز عبارتند از: علوم اجتماعی، مدیریت، گردشگری، علوم تربیتی، حقوق، زبان‌های خارجی، مهندسی کامپیوتر، نقشه‌برداری، معماری و هنر از دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علم و صنعت، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امیرکبیر، امام صادق (ع) و دانشگاه هنر مورد تایید این ستاد می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88346661 مدیریت آموزش و پژوهش ستاد مرکزی راهیان نور کشور تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها