فرمانده سپاه فجر فارس:

ایران جزیره امن و آرامش منطقه محسوب می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به یمن خون شهدا امروز کشور ما جزیره امن و آرامش منطقه محسوب می‌شود که بهترین شکر در مقابل این نعمت تلاش و کار کردن برای مردم است.
کد خبر: ۲۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 23September 2014

ایران جزیره امن و آرامش منطقه محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار «غلامحسین غیبپرور» فرمانده سپاه فجر استان فارس در چهارمین جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر دین خدا و بیبدیل که سکاندار آن مرجع تقلیدی بود که تمام داشتههایش را وقف این انقلاب کرد.

وی با اشاره به حمایتهای مردمی از انقلاب گفت: تمام قلدرها و صاحبان زر و زور عالم با حمایت از حملهها و عملیات سراسر نظامی صدام در مقابل این انقلاب نوپا ایستادند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه 800 هزار نیروی آموزش دیده و زبده در قالب 12 لشکر، 15 تیپ بههمراه 20 گارد مرزی با بهروزترین تجهیزات نظامی برقآسا؛ قاطع و تمامعیار به خاک ما حمله کردند، افزود: در مقابل این تهاجم و محاسبات نظامی، دیانت و مبانی ارزشی ایستاد.

به گفته وی؛ در هشت سال جنگ تحمیلی 230 هزار شهید با میانگین سنی 22 سال تقدیم اسلام شد.

غیبپرور با اشاره به اینکه جوانان آن روز به تکلیف خود عمل کردند و امروز وظیفه ما خدمت به مردم است اضافه کرد: به یمن خون شهدا امروز کشور ما جزیره امن و آرامش منطقه محسوب میشود که بهترین شکر در مقابل این نعمت تلاش و کار کردن برای مردم است.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک الگو و اسوه در جهان و نام اسلام به یک جرم در اردوگاههای استکبار شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار